19 April 2009

Permulaan kepada Pertengahan

Nama saya Nurulhuda Bakar adalah kesinambungan blog untuk Blog Tanpa Tajuk juga Blog Hidup Segan Mati Tak Mahu. ^_^ Blog aku sebelum ni sudah tak dapat di 'sign in' lagi,entah pe la nasib.Asyik salah 'password' saja. Dan sekarang,Nama saya Nurulhuda Bakar pula tiba,harap-harap blog ni sihat walaffiat la hendaknya.

Rindu untuk menconteng arang cakerawala rasanya,terlalu banyak corat-coret kehidupan yang aku sudah lalui dan aku gembira merasainya.Hendak saja aku cerita semuanya,namun kalau dihitung masa,tak mencukupi.

Sebelum aku mencarut lebih teruk dan tiada tatasusila lagi nanti,lebih baik aku ceritakan tujuan aku membuat kembali blog.Tujuan aku membuat kembali blog adalah untuk menceritakan tentang saya Nurulhuda Bakar,cukup..setakat itu saja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan